دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از رضا صادقی به نام کما ...

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از رضا صادقی به نام کما ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از رضا صادقی به نام کما ...

 

Download New Music By Reza Sadeghi Called Coma

 

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام کما

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی کما

تو میتونی منو از پا دراری تو میتونی که اشکم در بیاری
فقط تویی که میتونی عزیزم منو عمری تویه کما بذاری

تو میتونی که روحم رو بپاشی تو میتونی دوسم نداشته باشی
آره تویی که میتونی عزیزم بری لحظه ای یاد ما نباشی

ولی خوب میدونی نمیتونی بگیر از دلم هواتو
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو

ولی خوب میدونی نمیتونی بگیر از دلم هواتو
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو

شعر آهنگ جدید رضا صادقی کما

تو میتونی نفهمی بچگیمو تو میتونی نبینی خستگیمو
تو میتونی که نادیده بگیری تمامه لحظه های زندگیمو

بی وفایی تو خونته میدونم میتونی بگذری اینم میدونم
میدونم میتونی بشکنی ساده دلو حرمت هر چی هست میدونم

ولی خوب میدونی نمیتونی بگیر از دلم هواتو
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو

ولی خوب میدونی نمیتونی بگیر از دلم هواتو
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو

 



بازدید : 3184 | تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت : 15:50 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: